Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2012 00:44 - Истината за интернет
Автор: istinatazainternet Категория: Изкуство   
Прочетен: 2433 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Интернет. Прекрасно. Хора. Мога да споделя всичко. И ще го направя. Живот няма. Но съм сам. Сам самичък в интернет самотата. Хиляди животи минават пред очите ми, но нито един не може да ми вдъхне доверието, което търся. Какво е интернет?  Ето това ме притеснява. Защото не знам правилния отговор. Да, ще споделя всичко, но кой ще ме чуе? Искам да умра. Искам да умра, защото животът навън е твърде строг към мен. А интернет прозорецът ми стои отворен. Безмълвен, чакайки моята реакция.

Дали има живот след интернет? Интернетът ли е най-голямото ми постижение? Очаквам одобрение от приятели, пак там, в безмълвния прозорец. А навън вали. НАВЪН. Има ли нещо, което може да ме накара да изляза навън, след като интернетът ми дава толкова много? Ще изляза. Днес е денят, в който ще отворя щорите и ще видя светът навън. Не мога. Тъмно чувство в мен напира – Навън е неприязън и неприятни хора и неприятни срещи, и неприятни случки и... Ще стоя. Интернет ми дава толкова много. За Бога, та аз имам достъп до световното познание! Защо не съм щастлив?! Защото не мога да попия от него. Длъжен съм постоянно да гледам негативни послания по този и нечий адрес, чета празни изречения.

А децата навън играят. Като пораснат и те ще станат като мен – интернет самотници. Мрежата ще диктува техния живот, а те ще бъдат в интернет. А навън пече слънце. Поне така мисля. Не съм отворил щорите, защото се страхувам от истинския живот. Животът, който винаги съм искал да живея. Страх и нищо друго. Може би празнота... И интернет самота.

Осъзнавайки, че бих могъл да науча програмни компютърни езици, чужди езици, чат езици... Стоя и се рея в безброй информация. Повечето ненужна. Но на кого му пука? Аз съм модерен човек, разчитащ на интернет. Достъпът, който ме прави извратен, продажен, лицемер, знаещ, можещ, единствен. Моето светилище. А навън заваля.

Не, все още не съм отворил щорите. А, някой ми пише. Поредното „Здравей“, с поредния отговор „Здрасти“. Толкова много знания, а толкова малко думи. Празни приказки по никое време. Запълват и без това моето безрвемие. А навън лае куче.

Има ли живот навън? Не знам. И надали скоро ще успея да се пречупя да погледна през прозореца – защото там бе тихо и спокойно. И всичко навън бе илюзия. Всичко навън бе изкуствено. Всичко навън бе само в моята глава...

-         „Пет лева и четиридесет стотинки.“, промълви диалектен глас.

-         „Ъ?“, отговорих аз.

-         „Пет лева и четиридесет стотинки.“, ми отвърна мързеливо таксиметровия шофьор.

-         „Да, ето“, казах му, като му подадох банкнота от пет лева и монета от петдесет стотинки.

- „Кютюк!“, отвърна той и запали гумите...

Явно бях заспал, защото не усетих кога се озовах пред моята малка къщичка. Малка спретната къщурка, без липи отпред.

Следва продължение...





Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг

1. medyto - И отново здравей, От къде ме позн...
03.04.2012 10:37
И отново здравей,
От къде ме познаваш ???
Кога успя да ме разгадаеш ???
Никой да този момент (даже и най-близките ми роднини и приятели от детсто) не са правили подобна абсолютно точна дисекция както на душевното ми състояние, така и на действията ми. Изглежда ме познаваш по-добре от самия мен.
Поздрави за поста;
Поздрави за анализа, който си ми направил, без да ме познаваш

цитирай
2. анонимен - тя
03.04.2012 13:40
установила съм,че интернет е мерило за егото на човека.
цитирай
3. medyto - към ТЯ
04.04.2012 10:52
И какво е според теб съотношението между его и интернет ?
Правопропорционално или обратнопропорционално ?
цитирай
4. анонимен - Към Истини за Интернет:!!!!
08.04.2012 05:29
Виждам че още един истински човек се е събудил от съня и илюзията във която живеем Браво има истини във този коментар но за жалост не са много или не си запознат/а със истината. Задайте си следния въпрос кога се е появил интернет какво е интернет ? Има толкова много загадки и толкова малко отговори всеки трябва да ги открие сам както може и сам да прецени каква е истината.Аз ще дам някои примери за Интернет които съм разбрал сам и съм си изградил едно самостоятелно мнение .Интернет място във което може да бъдеш всеки място във което някои прекарват по голямата час от живота си без да са поглеждали през прозорците във продължение на години място във което се сблъскваш със различни хора и не само хора а пришълци които сърфират заедно със истинските хора във интернет.Аз се събудих от този сън и тази илюзия във която живеем съвсем скоро разбрах каква е истинната готов ли си и ти да я разбереш и да се изправиш срещу тях без страх или ще гледаш просто от страни как света във които живеем бавно и постепенно загива и бива унищожаван и разграбван от тези създания как ресурсите намаляват със всеки изминал ден как милиони хора по целия свят живеят във бедност,мизерия и нищета без дори и да подозират защо? Милиони хора умират по света от глад във страни като Африка и Сомалия .А тези пришълци мислят само за едно Воина и намаляване на човешката раса като вид! План на Пришълците за 2012 г. Воина между двете световни военни сили САщ и Русия .Обикновените хора не подозират нищо но този план върви със пална скорост не официално двете страни са на прага на 3 световна воина.Задържане на хората във интернет и пред мониторите имат начини как да го направят със всеки е различно, но те са умни не изпитват чувства като хората изпитват омраза и ненавист и не са им познати човешките чувства като цяло.От много години тези създания слагат упойващи вещества във храната и напитките както и във много други неща със цел масово затъпяване на човешкото населени и човешкия мозък:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
5. istinatazainternet - Здравей,
08.04.2012 13:33
Оценявам, че си харесал моето творение, което е далеч от завършено. Идеята ми е да го пускам на части. Можеш да прочетеш втора част - вече я публикувах. За да не издавам много, ще кажа само, че лирическият герой ще се сблъска с конспирацията, за която ти говориш.
Радвам се, че все още има хора, който не са интернет зомбита.
Поздрав: Истината за интернет
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: istinatazainternet
Категория: Изкуство
Прочетен: 14724
Постинги: 3
Коментари: 6
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930